
Tapahtumat
Katso alta tulevat tapahtumamme ja ilmoittaudu mukaan!
Jokaisessa tapahtumassamme kuulet innostavan ja inspiroivan naisyrittäjän tarinan. Tapahtuman alussa ja lopussa on varattu aikaa verkostoitumiselle, jotta ehdit tutustua muihin yrittäjiin. Lisäksi kerromme aina verkoston ajankohtaisista kuulumisista, eduista ja tulevista suunnitelmista.
Tule rohkeasti mukaan – verkosto muuttuu palautteenne mukaan jatkuvasti niin, että se palvelisi paremmin juuri sinua omalla yrittäjämatkallasi.
Tapahtumamme ovat maksuttomia.
Ilmoittauduthan mukaan vain, mikäli olet tulossa paikalle. Näin et vie peruuttamatta jääneellä paikalla toiselta mahdollisuutta osallistua.
Lupauksemme: lähdet tapahtumasta innostuneena, inspiroituneena ja uusia tuttavuuksia takataskussa!

9.9.2025 klo 16:30-19:00
Keilaniemi, Accountorin toimistotalo
Kauneusalan kasvuihme ja miten se tehtiin?
Sini Virtanen, Blue Lagoon Beauty
Sini Virtanen on visionäärinen yrittäjä ja Blue Lagoon Beauty -kauneushoitolaketjun perustaja–toimitusjohtaja. Blue Lagoon Beautyn tarina alkoi vuonna 2006 Meilahden pienestä, vain 10 m² tilasta, jossa hän unelmoi laadukkaista kauneuspalveluista ja nämä unelmat kasvoivat nopeasti todeksi. Blue Lagoon Beauty tarjoaa laajasti kauneus ja hiuspalveluja jo viidessätoista toimipisteessä, mm. Helsingissä, Espoossa, Turussa ja Tampereella. Puolet toimipisteistä ovat omaomisteisia ja puolet franchisingliikkeitä. Blue Lagoon Beauty Oy:n konsernin liikevaihto vuonna 2024 oli n. 5 miljoonaa euroa ja työllistää yli 150 alan ammattilaista.
Sini on kasvattanut alkuun ketjuaan pikkuhiljaa, mutta viime vuosina on otettu isoja kasvuharppauksia. Ensin mukaan tuli Leijonan luolastakin tuttu sijoittaja Jenni Kynnös ja sen jälkeen suomalainen bränditalo LFG Brands osti osuuden Blue Lagoonista. Blue Lagoonin tulevaisuuden suunnitelmiin kuuluu franchising-toiminnan laajentaminen ja kansainvälistyminen vuonna 2028. Organisaation tavoitteena on avata vuoden 2025 aikana viisi uutta franchising-liikettä. Yli 18 vuotta alalla toiminutta Siniä innostaa yhä palveluiden laadukkuus sekä jatkuva uudistuminen. Kauneudenhoitoalan trendien aallonharjalla pysyminen vaatii jatkuvaa hereilläoloa ja halua kehittää, jotta markkinoille saadaan riittävän nopeasti asiakastarpeita vastaavia laadukkaita ja trendikkäitä palveluja.
Miten Sinin Blue Lagoon Beauty sai alkunsa ja miten liiketoimintamalliksi valikoitui franchising-malli? Millaisia onnistumisia ja kasvun hetkiä on mahtunut Sinin yrittäjyyden taipaleelle? Millaisia unelmia Sinillä on vielä Blue Lagoonin suhteen? Tule kuuntelemaan paikan päälle Sinin mielenkiintoista tarinaa sekä verkostoitumaan muiden inspiroivien naisyrittäjien kanssa.
Tilaisuus järjestetään yhteistyössä Accountorin kanssa. Tarjolla pientä syötävää ja juotavaa. Lämpimästi tervetuloa – tilaisuus on maksuton!
”Wau, olipa inspiroiva tapahtuma. Yrittäjätarina oli mielenkiintoinen ja sain paljon uutta ajateltavaa. Lisäksi tutustuin todella moneen kiinnostavaan yrittäjään ja keskustelimme yhden kanssa jo mahdollisesta yhteistyöstä.
Tulen ehdottomasti uudelleen!”
Markkinointialan yrittäjä