Female Founders Suomi Oy:n yleiset sopimusehdot kuluttajille

Päivitetty 1.5.2024

 

  1. Asiakas

Female Founders Suomi (Y-tunnus: 3204870-3) ylläpitää verkkosivuja osoitteessa www.femalefounderssuomi.fi ja sen alla on myynnissä sekä Female Founders Suomen (jäljempänä FFS) sekä Crush-tapahtumaan liittyviä tuotteita ja palveluita.

FFS:n asiakkaana voivat olla kuluttajat, yritykset ja yhteisöt.

Näitä sopimusehtoja sovelletaan FFS:n ja sen kuluttaja-asiakkaiden (jäljempänä ”Asiakas”) välisessä kauppasuhteessa, johon soveltuu myös Suomen ja EU:n lainsäädäntöä kuluttajakaupan, markkinoinnin ja mainonnan osalta.

Yritys- ja yhteisöasiakkaisiin soveltuu FFS:n yritysmyyntiehdot.

 

  1. Asiakkuus ja tietosuoja

Asiakas velvoitetaan antamaan tilaamista varten yhteystiedot. Asiakkailta vaaditaan nimi, yrityksen nimi sekä sähköpostiosoite.

Asiakkaiden tiedot on tallennettu FFS:n asiakasrekisteriin, jossa olevia tietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitämiseen. FFS:lla on oikeus käsitellä ja luovuttaa rekisterissä olevia tietoja perusteltuja käyttötarkoituksia varten soveltuvan lainsäädännön mukaisesti.

Tietosuoja-asetuksen mukainen tietosuojaseloste on nähtävissä ostoksen yhteydessä. Asiakas voi tarkistaa itseään koskevat tiedot FFS:n kautta ja halutessaan kieltää tietojensa käytön sekä käsittelyn markkinointitarkoituksiin.

 

  1. Hinnoittelu ja maksutavat

Hinnat ilmoitetaan arvonlisäverottomana, ellei toisin ole mainittu. FFS pidättää oikeuden perua tilauksen, jos tuote on myyty virheellisellä hinnalla hinnoitteluvirheen, järjestelmähäiriön tai muun vastaavan virhetilanteen vuoksi. Maksutapana toimii luottokorttimaksu tai PayPal.

 

  1. Digitaaliset tuotteet

Myyjä vastaa tavaran virheestä kuluttajansuojalain virhevastuuta koskevien säännösten perusteella.

 

  1. Palauttaminen

Kuluttaja-asiakkaalla on 14 vrk peruutusoikeus tekemäänsä ostokseen. Ilmoita tästä asiakaspalveluu [email protected] ja saat palautuksen rahoillesi.

 

  1. Erimielisyyksien ratkaiseminen

Osapuolet pyrkivät neuvottelemaan erimielisyyksistä, mutta mikäli osapuolten välillä ei synny sopua, on kuluttaja-asiakkaalla oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajaneuvonnan tietoon tai riita-asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Kuluttajalla on lisäksi mahdollisuus käyttää Euroopan komission ylläpitämää verkkovälitteistä riidanratkaisufoorumia. Nämä menettelyt ovat kirjallisia

Asiamieskuluja ei korvata, koska kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoaa veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen.